.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دیدگاه / دریافتی از کاربران
یوسف نوری و فرصتی تازه برای مازندران
شمال نیوز : ساماندهی بودجه و اعتبارات و مصرف بهینه و به جای آن در مسیر توسعه استان است . در سال‌های اخیر بسیاری از گله‌مندی‌ها در این خصوص وجود داشته و نیازمند مدیریت جامع می‌باشد که بانگاهی به رزومه یوسف نوری ، بیشترین تجربه را از مدیریت بودجه آمار و فناوری اطلاعات در کارنامه خود دارد ....
یوسف نوری و فرصتی تازه برای مازندران

شمال نیوز : بعد از انتصاب یوسف نوری به عنوان بیست و پنجمین استاندار مازندران و حتی در آستانه این انتصاب ، دیدگاههای فراوانی در این خصوص مطرح شده است .

در این بین اما ، رویه شمال نیوز در آغاز بکار همه استانداران ، حمایت از برنامه های آنان بوده و پس از چند ماه به ارزیابی ، حمایت و یا نقد این برنامه ها خواهیم پرداخت .

 

دیدگاه یکی از کاربران شمال نیوز در خصوص انتصاب یوسف نوری به عنوان استاندار مازندران را با هم میخوانیم :

 

یوسف نوری و فرصتی تازه برای مازندران 

 

خبر انتصاب یوسف نوری به عنوان استاندار مازندران واکنش های متفاوت و فراوانی را در پی داشت که همه آن ها قابل تامل است اما به عنوان یک ناظر واقع بین به ماجرای این انتصاب نکاتی را به عنوان فرصت نیازمند توجه می‌دانم .

 

کلام نخست آنکه به اعتقاد بنده ، یوسف نوری در برآیند تحصیلات تجربه و مدیریت می‌تواند ظرفیت‌های بالقوه مازندران را بالفعل و متناسب با استعدادهای جغرافیایی مواهب الهی و ظرفیت های انسانی با لحاظ کردن ضرورت‌ها و اولویت‌های استان ما را در ریل خاص خود در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دهد .

 

۱-تجربه مدیریت در تراز ملی و وزارت در بزرگترین دستگاه و نهاد در نظام اسلامی و بهره‌گیری از بیشترین نیروی انسانی و شمولیت همگانی یعنی آموزش و پرورش شناسنامه نگاه راهبردی و کلان وی در توجه به توسعه می‌باشد.

 

اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان ( که 11 سال بر زمین مانده بود ) مهمترین عملکرد در دوره وزارت او به حساب می‌آید و نشان از اراده او برای فعالیت‌های خاص در مسیر رضایتمندی مردم عزیز می‌باشد.

 

تحصیلات تخصصی و تکمیلی نوری در رشته گردشگری به عنوان یکی از مهمترین پایه های تولید ، درآمد و ثروت درمازندران با مواهب الهی خاص و منحصر به فرد خود از دیگر فرصت‌های حضور استاندار بیست و پنجم مازندران است که به نظر می رسد دولت محترم با نگاه ویژه و علمی بر این موضوع، این متخصص با تجربه و مدیر ملی را راهی استان کرده است.

 

موضوع مهم دیگر ساماندهی بودجه و اعتبارات و مصرف بهینه و به جای آن در مسیر توسعه استان است . در سال‌های اخیر بسیاری از گله‌مندی‌ها در این خصوص وجود داشته و نیازمند مدیریت جامع می‌باشد که بانگاهی به رزومه یوسف نوری ، بیشترین تجربه را از مدیریت بودجه آمار و فناوری اطلاعات در کارنامه خود دارد که به این ترتیب می‌توان به هدایت درست اعتبارات و هزینه‌ها و ساماندهی مطلوب این موضوعات در استان امیدوار بود

 

۴  خدمت در دانشگاه‌ها و مراکز علمی و نهادهای مردمی فصل دیگر تجربه استاندار جدید مازندران است که پازل تجربه‌های ملی او را تکمیل‌تر می‌نماید.

 

شناخت او ازنهادهای مردمی و ظرفیت‌های علمی درمسیر توسعه و به میدان کشیدن نخبگان سیاسی و فرهنگی و اجتماعی و ظرفیت‌های مغفول مانده جامعه ، می‌تواند ظرفیتی باشد تا روابط کارگزاران و مردم را بهبود بخشیده و به عبارتی دیگر در مردمی سازی خدمات توسعه ، گام‌های جدید و نو برداشته شود که از جمله سیاست‌های کلان نظام و در نگاهی دیگر شعار سال رهبر حکیم انقلاب است

 

۵. و نکته آخر اینکه ؛ بدون تردید خدمت در سطح ملی بدون شناخت ایران عزیز و اجزای آن میسر نیست

 

با نگاهی به تخصص تحصیل تجربه و مدیریت استاندار جدید مازندران آشنایی با ظرفیت‌های استان ما در حوزه‌های مختلف امری ضروری بوده و قطعاً وی مازندران ، تاریخ و جغرافیا و ظرفیت‌های آن را در حوزه‌های مختلف از نگاه ملی شناخته است و تناسب این ظرفیت‌ها با ایران عزیز و رابطه‌های اقتصادی ، سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی و از زمینه‌های توسعه آن با استان‌های دیگر آگاهی دارد و همین نگاه کلان و ملی به استان و موضوع پیشرفت و ارتقاء مازندران فرصتی ارزشمند برای مردم ما و استان ماست

 

در پایان این انتخاب را از سوی دولت سیزدهم به فال نیک گرفته ، با وحدت نظر و مساعدت همه دلسوزان استان به ویژه نخبگان و سرآمدان زمینه ساز خدمت بیشتر و موفقیت استاندار جدید را فراهم ساخته که موفقیت او موفقیت مازندران خواهد بود.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ناشناس 8 ارديبهشت 1403
سلام مازندران بعد از تعین استاندار جدید فرصتی تازه برای مازندران می شود بعد از یکماه دوباره به خط اول می رویم
نا شناس 8 ارديبهشت 1403
سیشششششششششششششششش
صمدی 8 ارديبهشت 1403
تحلیل خوبی بود . واقعا و هرچند میدونم یوسف نوری هم مثل حسینی پور ضعیف است اما نباید زود قضاوت کرد و فرصت داد . بعد نقد کرد
سید 8 ارديبهشت 1403
مازندران همیشه بلاکش ایران بود . خلاصه رئیس جمهور میخواست دستشو یک جایی بند کنه و گفت برو مازندران هم هواش خوبه و هم مردمش ساده اند و ......

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.031 seconds.